De afgelopen dagen is er een ludieke communicatie campagne door Mobility-S opgestart op Strijp-S rondom de bezoekersregeling. De campagne is zowel offline als online.
Zo kunt u op en rondom Strijp-S allerlei aanplakpamfletten vinden op lantaarnpalen en andere objecten met ludieke spreuken en afscheurstroken. Dit in navolging van de onderborden op slagbomen en de bordjes op verkeersborden rondom Strijp-S waarmee Mobility-S en Strijp-S het landelijke nieuws haalde.
Dit heeft alles te maken met de introductie van de bezoekersregeling rondom parkeren. Het is nu namelijk mogelijk voor bezoekers om 30 minuten gratis te parkeren. Dit is voortgekomen uit een succesvolle samenwerking tussen Mobility-S en Parkmobile. Middels een speciale code en de parkmobile app kunnen bezoekers per twee uur de eerste 30 minuten gratis krijgen.
Naast de aanplakbiljetten en offline communicatie zal er ook online communiceerd worden via "inhakers" zoals de bijgaande inhaker op Sinterklaas.
Mocht u vragen hebben, dan beantwoorden wij deze uiteraard graag.